Urodziny obchodzi 1 wzorkowiczka!
21960 wzorkowiczek dodało 19199 zdjęć do galerii!

Jak pielęgnować tipsy?

Dodano: 2011-01-10 19:54:14, Odsłon: 2637 , Ocena: 5/5,

Pielęgnacja tipsów jest bardzo ważna. Jeśli bedziesz pzestrzegała tych zasad, napewno dłużej zachowają swoją świeżość i trwałość.  

1. Sztuczne paznokcie nie są z żelaza, jak nie będziesz uważała-pękną.

2. Staraj się wieczorem smarować skórki oliwką.

3. Jeśli coś jest nie tak z tipsem/paznokciem nie dłub w nim! Skontaktuj sie ze stylistką.

4. Nie przyklejaj tipsa,który odpadł na klej typu "super glue". Skontaktuj sie ze stylistką.

5. Szanuj swój czas i stylistki, nie spóźniaj się, nie wierć, nie przeszkadzaj, nie włączaj sama lampy, a usługa będzie trwała krócej i da lepszy efekt.

6. Nie zrywaj sobie tipsów! Niszczysz swoje paznokcie!

7. Gdy otwierasz drzwi w samochodzie, puszki z otwieraczem rób to ręką lub narzędziem(monetą,nożem), a nie paznokciami, można je wtedy łatwo złamać.

8. Noś gumowe rękawiczki, gdy pracujesz w ogrodzie, myjesz naczynia, wannę, sprzątasz-paznokcie żelowe nie lubią wilgoci i środków chemicznych. Poza tym w rękawiczkach chronisz również skóre swoich dłoni, pozostanie dzięki temu ładna i mniej zniszczona.

9. Używaj zmywacza bezacetonowego.

10. Masz pytania? Zadzwoń, nie szukaj w róznych źródłach, bo nie zawsze są one profesjonalne.

11. Podczas robienia paznokci, nie dotykaj włosów. Tłuścisz paznokcie przez co żel moze odpaść.

12. Nie obgryzaj tipsów! Szkoda zębów

13. Pozostaw "serwis paznokciowy" w rękach profesjonalisty.

14. Skórki przy paznokciach nie moga krwawic, jeśli jest inaczej zrezygnuj z usługi.

15. Samoopalacze moga zabarwić plytkę paznokcia.

16. Płytka pazokcia nie może być zniszczona (piekąca i boląca), jeśli jest zrezygnuj z usługi.

17. Pamiętaj: tania usługa nie zapewni Ci odpowiedniej jakości i poziomu higieny. Bezpieczeństwo i jakość kosztują.

18. Nie piłuj sama paznokci, może to spowodowac odpadnięcie tipsów. W takim przypadku musisz liczyć się z dodatkowymi kosztmi za poprawianie paznokci.

19. Na pocących, mokrych dłoniach żel może się gorzej trzymać, ponieważ wraz z potem na płytke dostaje się tłuszcz.

źródło: www.marta-tipsy.bloog.pl

Dołączyła: 2010-08-04 21:07:15

Stylistki Paznokci

Solarium przeciw zmarszczkom?

Dotychczas solaria kojarzyły się przede wszystkim ze zdobywaniem opal...

Ola12

zamiast komus ner psuc to bys doradzila mi !A zdjecia to ja mam w swojm albumie!...

Jak zadowolić klienta

Często obserwując stylistki przeglądające kolorowe pisma branżowe słyszę zachwyty, gdy pochylone...

Malowanie “one stroke&#822

„One stroke” z ang. za jednym pociągnięciem, to prosta metoda malowania niepowtarzaln...

POBLEM Z FOTKAMI!!!

Czy ktos z was ma problem z umieszczaniem swoich prac?Ja wstawilam swoje wlasne zdjecie na serwer al...

....

a wiec tak jak ty pazurki robie nie za długo,ale postaram sie ci pomóc.Zaczynajac od tipa:firma klej...

By stopa lekką była

Podeszwa stóp jest pokryta skórą, znacznie różniącą się od tej, która pokrywa nasze ciało. ...

Czas dla siebie........

Jesienne wieczory, to idealny czas na zabiegi kosmetyczne. Blednąca skóra powoli odsłania swoje...

asiek...

jak ci wyszły koronki pochwal sięemot...

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage